sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Pentutesti

Tänään karvakaverini Tinca ja Tosca olivat pentutestissä, jonka suoritti Jirka Vierimaa Tampereelta. Hieman minua yllätti testin tulos, sillä olin kuvitellut hieman erilaista käytöstä, mutta kumpikin penuista suoriutui hyvin tehtävistä. Rankkaa kyllä oli, sillä kun pennut pääsivät kotiin niin kumpikin meni nukkumaan ja edelleen uni maittaa. Tuo on aina yhtä jännittävää seurata.
Me ollaan nyt testattu

Ja nyt me ollaan niin väsyneitä
Kiva setä antaa namia

Setä leikkii mun lelulla

Mä pussaan setää.

Hei setä sun avaimet putosi

Setä haluu olla mun kaveri

Setä leikkii muovikasseillakin

Nyt mun täytyy lähteä kotiin heippa.
 Nyt pennut on sitten pentutestattukkin joten taitaa olla aika luovuttaa ne omaan kotiinsa joten tänään sitten pennut on virallisesti luovutettu Belunan kennelistä minulle Arja Pirttimaalle. Belunan kennelin seuraavat vauvat syntyvät toivottavasti ensi kevät kesällä ja niitä suunnitelmia voidaan lueskella Belunan sivuilta kasvatusosiosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti