sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Belunan Orenda Keela

Minun muruni Keela ROP pentu Turussa tänään.
Siitä  on yli vuosi kun olen ollut koiranäyttelyssä ja tänään vein pienen muruni Keelan 8 kk  Näyttelyyn Turkuun pentuluokkaan ja täytyy sanoa, että pitkästä aikaa osasi olla onnellinen omasta menestyksestä ja iloita kavereiden menestyksestä. Olin niin ylpeä Keelasta joka uskalsi esintyä isossa kehässä ja kovassa hälinässä.
Mutta aloitetaanpa alusta ensin me harjoiteltiin ja sitten me rentouduttiin.
Tutustutaan kehään

Rentoudutaan ja keskitytään kehään.
Sitten päästiin ihan tosi toimiin ja Keelan ensiesiintyminen kehässä oli totta.
Tervetuloa tuomari

Kiva mennään pois

Ei mentykkään miksi mamma?

Ai pitää taas seisoa

No minäpä seison, kestääkö vielä kauan?

Minä ja muru.

KePoni olikin sitten lainassa ystävälläni Marja-Liisalla

KePo esitti Tarekin

Hei mä olen täällä, älä katso niitä naisia!

Mun mamma on tuolla mä näin sen.

No mennään mennään

Tarekki tuli hienosti toiseksi omassa luokassaan ja sai hyvän arvostelun.

Näätsä noi kattoo mua!
 Kaikenlaista muutakin näyttelyssä tapahtui naapuri kehässä oli 101 dalmantialaista.
Nuoruudessani haaveilin dalmantialaisesta, mutta sellaista en koskaan ole tullut hankkineeksi.
 
Tanssivat leot.
Aivan loistava päivä toisessakin mielessä, nimittäin  ihmeiden aika ei olekkaan ohi. Eilenhän kadotin BB:n kaverikoiramitallin, tänään päätin kuitenkin mennä kysymään näyttelytoimistosta, että olisiko joku sen tuolta lumihangesta löytänyt ja aivan totta siellä mitalli odotti minua, en ollut uskoa silmiäni.

BB:n saama kaverikoiramitalli. Kiitos sinulle tuntematon löytäjä kun vaivauduit palauttamaan mitallin , et uskokkaan kuinka suuren ilon se tuotti minulle.

Keelan palkinto ja ruusukkeet
Ihan ei kaikki tänäänkään onnistunut, sillä kun juuri olimme kävelleet taas parkkialueen viimeisimpään reunaan niin katsoin Keelan pokaalia ja siinä lukee VSP vaikka siinä olisi pitänyt lukea ROP-pentu, ei muuta kuin vaihtamaan, mutta tällä kertaa en kuitenkaan hukannut pokaalia.

Keelan arvostelu: Hyvän tyyppinen ja hyvä pää ikäisekseen. Keskikokoinen narttu jolla hyvä luusto. Hyvä tasapainoinen runko ikäisekseen. Kulmautunut takaa riittävästi, takaliikkeet vielä ahtaat. Tänään tuomarina Di Chicco Mariano, Italiasta.

Onnea muru
Nyt se on ohi.

Onnelliset yhdessä.

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon Keela ja Arja!

    Hienoa, että mitali löytyi :)

    t. Hanna

    VastaaPoista
  2. Niin oli, olen kiitollinen sille henkilölle joka sen parkkialueelta löysi ja jaksoi vielä viedä näyttelytoimistoon Kiitos onnitteluista.

    VastaaPoista