lauantai 16. tammikuuta 2016

Bianca palkittiin

Tänään Turun Winter Dog Shown yhteydessä palkittiin Bainca kaverikoiratyöstä, BB sai hienon kunniakirjan ja luultavasti myös hienon mitallin. Minä en kuitenkaan ehtinyt mitallia nähdä ollenkaan, sillä mitalli laitettiin BB:n kaulaan ja kun me oltiin parkkipaikalla lähdössä kotiin oli BB:n kaulassa vain sinivalkoinen nauha ja mitalli oli tipotiessään.
 En tiedä kuinka paljon BB:tä mitallin katoaminen harmittaa, mutta ette arvaakkaan kuinka paljon minua se harmittaa. Nauha oli vain auennut ja mitalli pudonnut, vaikka etsin mitallia lähes tunnin niin en sitä kuitenkaan löytänyt sen verran oli lunta ja hämärää jo. Onneksi en hukannut BB:n saamia herkkuja vaan ne säilyivät kotiin asti.
Ensin me odotettiin ja sitten me odotettiin ja sitten me jo paleltiin ainakin minä ja sitten se alkoi.

Me saimme tulla sisälle kehään ensimmäisenä BB:n kanssa

Mamma vie mua kuin pässiä narussa.

No tullaan tullaan

Mamma mulla irtoo korvat

Onnittelut

Kunniakirja ja se mitalli joka katosi

Onnea BB

Hieno hetki

Toinenkin leo oli tänään palkittavien joukossa ja toisena mitallin sai Amanda

Olet rakas

Ylpeät

Kaikki...
palkittavat

rivissä.
 Huomenna sitten jatkamme samassa paikassa ja mukaan pääsee Keela, toivottavasti en ainakaan hukkaa Keelaa vaan pysyy mukana koko päivän.

1 kommentti:

  1. Todella hienoa, onneksi olkoon!!
    Voisiko uutta mitalia kysyä, kun onhan se hirmuisen harmi, että se hävisi. :(
    Eihän se edes ollut teidän vika, että nauha oli auennut.

    t. Hanna

    VastaaPoista