keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Talvi on täällä

Voi kuinka kaunista olikaan tänään metsässä kun lumipeitettä ei ollut mikään rikkonut tosin yhdet hiiren jäljet olivat näkyvissä ja sitten siihen viereen ilmestyivät Keelan ja minun tassunjäljet.
Mä tulen mä tulen odota

Mä lennän

Mamman muru

Mikä se oli

Tuolla on joku, mä kuulin

No ei sitten uskotaan että se oli vain puun narahtelua

Kato mua, kato mua, mä hyppään
 Tänään kävin tutustumassa REKO-lähiruoka renkaan toimintaan ja nyt minulla on herkkuja, minulla on jyväleipää, piparjuurileipää, kuminaleipää, herkkuperunaa ja vaikka mitä. Tuollaisilla ostoksilla oli tosi mukava käydä siellä oli aitoa tunnelmaa. Koirat ovat tänään myös herkutelleet itsetuotetulla lähiruualla eli kananmunilla, joita tulee tällä hetkellä tosi hyvin. Tein meillekkin uunimunakasta ja se oli todella hyvää.
Liam 8 kk
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti