torstai 14. tammikuuta 2016

Polvi

Minulla on polvikivun vainuuja koira. Minulla on polvi kipeä ja joka hetki kun Tosca on sisällä niin  Tosca kulkee kuono kiinni mun kipeässä polvessa. Nyt puuttuu enää parantaja koira, joka saisi sen polven kuntoon. Olen yrittänyt lepuuttaa jalkaa tänään, jotta pystyn sunnuntaina juoksemaan kehässä Turun näyttelyssä. Harmittavia juttuja ja mun hermo ei sitten yhtään kestä näitä ongelmia terveydessä. Mä en halua tulla vanhaksi ja raihnaiseksi. Koirat ovat tänäänkin touhunneet pihalla lähes koko päivän, välillä vain on käyty sulattelemassa varpaan välit sisällä ja taas menoksi.
 Neco on tänään käynyt tutustumassa kirjastoautoon ja siitä se viisauden alku alkaa lukemisesta. Tarina ei kerro minkälaista iltalukemista Neco mahtoi lainata.
Mun muru menee sunnuntaina ensimmäisen kerran kehään.

 Muistain aina kun Taiga meni ensimmäisen kerran kehään ja ei suostunut ottamaan sitten yhtään askelta koko kehän aikana, toivottavasti tytär ei kulje äitinsä jalanjälkiä vaan liikkuu reippaasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti