sunnuntai 5. marraskuuta 2017

Kaverukset tapasivat taas

On aivan ihanaa kun saan sisarustapaamisista aina kuvaviestejä on ihan pikkuisen sellainen olo kun olisin ollut mukana. Taas on siskolla ja sen veljellä ollut aivan mahtava tapaaminen, Vega ja Nuka ovat niin hauska pari. Näitä kuvia katsellessa ei voi muuta kuin tulla hyvälle tuulelle.
Mamma nyt ne tulee
 
Hei velipoika


Mä osaan tehdä kuperkeikan

Painitaanko

Kumpi voittaa

Minä minä

Odota

Ota kiinni jos saat

Elpymistauko

Taas mennään

Ai et jaksa enää minä kyllä jaksan

Miksi sinulla on noin paljon hampaita

Töppöset tömisee

Mä ihan hellästi nutuutan sua

Kiihdyttää

Nyt rauhotutaan

Höpö höpö juostaan

Hyvä on en mäkään jaksa enempää.

Velipoika Vega lähti kotiin mä otan pienet päikkärit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti