perjantai 15. maaliskuuta 2019

Apukäsi

Tänään pääsin taas olemaan apukätenä, kun Palomalla oli lääkärintarkastus. Siihen kuului myös liikunnan tarkkailu ja minä sain juoksuttaa Palomaa. Se on hienoa kun voi  vielä vuosienkin jälkeen olla avuksi kasvateilleen.
Paloma ja kaverukset
 Meillä tapahtuu ihan ihmeellisiä asioita, joille ei löydy selitystä. Viimeinen yllätys on kadonneen housunlahkeen salaisuus. Minun uudet urheilutrikoot olivat makuuhuoneessa viikattuna ja kun olin laittamassa niitä jalkaan torstaina  (viikko sitten ne olivat kunnossa) niin siitä oli kadonnut toinen lahje.
 Siivosin koko makkarin ja etsin puuttuvaa lahjetta ei sitten missään. Makuuhuoneessamme nukkuu ainoastaan Taiga ja Pilvi ja tietenkin KePo, mutta uskon että KePo ei ole tuota lahjetta jyrsinyt poikki. Jos Pilvi olisi sen syönyt olisi luultavasti tukentunut siihen ja kuollut pätkä on yli puolimetriä pitkä. Taiga ei myöskään ole koskaan syönyt mitään tai rikkonut mitään ja jos nyt olisi päättänyt tuon syödä niin aika taitava on kun housut eivät olleet liikahtaneet mihinkään vain lahje oli kadonnut. Housut olivat siis siinä paikassa mihin ne olin itse laittanut. Tosca ja Keela eivät oleskele makuuhuoneessa. Tämä asia vaivaa minua tosi paljon, mutta ainakin kaikki koirat ovat voineet hyvin ja syövät hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti