lauantai 30. maaliskuuta 2019

Rosé

Lupasin koirilleni yllätyksen ja tässä hän on Rosé on saapunut taloon ja valloittanut  meidät kaikki. Pikku neiti on otettu hyvin vastaan jopa voisin sanoa, että innokkasti. Kaikki on lähtenyt hyvin liikkeelle. Ruoka maistuu ja kakka on ollut hyvää se on tärkeä asia se.
"Leijonat"

Tämäkö se sitten on mun kotini?

Mamma mitä sä olet tuonut kotiin.

Tämä tuoksuu pennulle

Meidän pikkuinen Rosé

Täällä on kavereita ja leluja ehkä mä viihdyn täällä

Sitten täällä on paljon roskia mitä voi maistella

Pitää olla kyllä nopea jos haluaa ne roskat syödä kun tuo täti heti kaivaa pois ne mun suusta

Ei mulla ole mitään suussa

Matka kotiin sujui hyvin

Tää kaveri on tosi hassu kun se kaatuu koko ajan selälleen kun menen sen luo.

Taidan mä tykätä tästä tädistä. Täti ainakin on ihan rakastunut.
 Todella ihanaa kun talossa on taas pentu vaikka tänään eteisen matomme onkin saanut kauniin koristeen taitaa olla ruusu
 Minä luulin, että hän nukkuu, mutta olikin pikkuinen askarrellut minulle kostetta lattiaan. Tämä pentu on ihan unelmien täytymys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti