keskiviikko 27. maaliskuuta 2019

Kotona taas

Lapsuuden maisemissa taas vietetty muutama päivä, äidin kanssa käytiin hieman kiertelemässä ja ihailemassa kaunista Porvoon kaupunkia.
Kaunis aurinkoinen päivä vanhan kaupungin kupeessa äidin kanssa.
 
Vaikka mun koti on siellä missä sydän asustaa niin kyllä se Porvoo aina on mun lapsuuteni ihana kotikaupunki. 
Sen lisäksi että oli aurinkoa oli myös tuulta yllin kyllin vai mitä mieltä mun uudesta tyylistä.
Käytiin myös katsomassa Kuusankoskella mun kummitätiä (isäni kaksoissisko). Kiva oli kummitätiäkin treffata. Mutta poissaolon aikana olen saanut ihanaa koirankuva postia.

Pepsukka on sitä mieltä, että missä prinsessan uudet vaatteet nää entiset on loppuun käytetty.
Rudolfin kotikonnuilla ei vielä kevätesikot kuki, mutta hauskaa on kuienkin kun saa touhuta oman veljenpojan kanssa.

Kauniit maisemat tuumii Rudolf

Komea poika

Rudolf
 
Loimukin on ulkoiluttanut mammaansa


Loimu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti