torstai 14. maaliskuuta 2019

Pakko hehkuttaa

Tänää kun olin aamulla herännyt niin lähdin heti kohti Marja-Liisan vauvalaa, sillä olin saanut luvan viettää päivän pikku "parsan" (antakaa nyt lapselle nimi) kanssa ja toki Lumokin osallistui vauvan hoitoon. Vauvalassa minua jo odoteltiin ja päästettiin Lumon mamma nukkumaan ja Lumo ryhtyi esittelemään ihanaa vauvaansa minulle. Kun vauva nukkui niin me yhdessä Lumon kanssa tuijoteltiin sitä ja huokailtiin on se ihana. Mutta vain Lumo antoi ruokaa pikkuiselle ja minä sitten yritin antaa ruokaa Lumolle.
Näin minä ruokin vauvaani

Ja vauvahan syö

Voi tuota hurmioitunutta katsetta mikä syttyy Lumon silmiin kun katsoo vauvaa. Se on ihan ainutlaatuinen äidin katse.

Petasin vähän nämä patjat ja peitot että on vauvalla hyvä pesä.
 
Ja sitten taas syötiin.
Sitten vielä tarkennus tämä ei ole minun pentuni vaan kasvattini Belunan Sirius Lumon joka asustaa Parsaklaanin kennelissä, minulla on vain etuoikeus seurata pienen elämän kasvua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti