tiistai 15. maaliskuuta 2022

Kevät ja aurinko

 Oikeassahan olin ei päästy tänään hangille sillä hanget hupenevat ihan silmissä. No päätettiin mennä metsään ja siellä oli todella liukasta ja nyt ollaan kaaduttu siis vain minä kaksi kertaa ja se tuntuu selässä ja jaloissa. Ihana hierojani järjesti minulle apua ja pääsen ensi viikolla hoitoon jos saisi nuo niskat auki.





Tänään ollaankin käyty ystävän kanssa läpi tuota nartun juoksukiertoa, sillä jos on omistanut vain poikakoiria on sen ensimmäisen nartun kanssa ihan uusia juttuja. Nartun juoksu saattaa tuntua vaikealtakin, mutta kaikesta selvitään. Rose´n juoksukin on alkamassa ja joskus ihmettelen miten onkaan selvitty 8 koiran juoksusta kun ne kaikki alkoivat lähes yhtä aikaa ja jokainen narttu oli sitten sitä mieltä että minä se olen tämän lauman kuningatar.
Helpompi minusta on tuo juoksuaika kuin kova valeraskausaika. Rosélla ei valeraskauksia ole ainakaan vielä ollut ja Keelallakin se on taaksejäänyttä elämää.

1 kommentti: