perjantai 8. helmikuuta 2013

Emäntä lähtee bilettämään

Nyt on lomassa päästy siihen kohtaan, että pitää aloittaa loman päättäjäiset ja se sattuikin hyvin samalle päivälle kuin suunniteltu risteily työkavereiden kanssa, ne ovat varmasti ihan innoissaan kun tapaavat minut pitkän loman jälkeen. KePo jää hoitamaan koiria, on se niin kiltti voin tuoda sille suklaata tuliaiseksi ja jos se on oikein kiltti niin saakoon vielä lakupiippujakin.
Kuka pitää kenestäkin huolta.
Ihana Lunani

Talvisessa metsässä

Lumikuono

Olen vaan niin suloinen

Lullu muru

Mennäänkö jo kotiin

Luna kivellä
Sitten sain Perlan yksivuotis kuvan ja lisätään sekin tähän ihailtavaksi.
Perla 1 v
Taiga voi jo erittäin hyvin ehkäpä liiankin hyvin, sillä ohjeet oli pentu pidetään 2-3 päivää rauhallisena. Mutta hemmetti kun kukaan ei kertonut MITEN? Taiga on oppinu tänään hyppäämään sänkyyn , mutta ei osaa tulla alas, arvatkaa vaan kuinka monta kertaa mä olen nostanut Taigan alas sängystä ja sohvalta. Taiga on jopa siivonnut ja vetänyt kaikki matot yhteen myttyyn ja Pilvi ja minä ollaan hätää kärsimässä, mistä tuohon eläimeen tuli nuo 10 pennun energiat vain yhden illan nukkumisella. Toinen ohje ei mitään kovaa syötävää, no ei tietenkään, ei ole Taiga aiemmin syönyt mitään kiellettyä, tänään on jyrsitty tuolin jalkaa revitty tapetti seinästä syöty kehtoa, revitty sängystä pala pois löydetty jostain vanha luu ja kaikkea on syöty vaikka mä kuinka juoksen ja otan pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti