keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Ystävien kanssa lenkillä

Tänään oltiin tuon nuorisoporukan kanssa niin ihanan talvisessa metsässä. Ainoa huonopuoli on se, että lunta on jo niin paljon ettei millään voi kävellä muuta kuin niitä oletettuja polkuja pitkin sillä niissä on kuitenkin vähemmän lunta kuin umpihanki kävelyllä.
Taiga ja Pilvi

Kaverukset

Pystykorva

Pusikossa

Pilvi piilossa

Mihin se Pilvi hävisi

Se jäikin mun alle

Mä löysin sut

Tule esille mä näin sut jo

Nyt lopetat mun kiusaamisen

En mä kiusaa sua

Että toi pentu on hassu

Kaverin kanssa piilossa

Kato mä näytän sulle mun hampaat ne on terävät ja niitä on paljon

Mä olen ihan kiltti

Mä olen monsteri
Hyvää ystävän päivää
Eemelin ystävänpäivä tervehdys
 Kyllä se on hienoa  kun ihmisellä on noita karvaisiakin ystäviä, ne ovat niin uskollisia, pyytettömiä ja aina iloisia ja niin lämpimiä pusuja saa aina kun haluaa.

2 kommenttia:

  1. Oikein hyvää Ystävän päivää Arjalle ja karvaisille ystäville kuin myös ihanalle Eemelille.

    VastaaPoista
  2. Ystävänpäiväterveisiä Sannilta, Nelliltä, Eijalta ja Jukkalta karvattomille ja karvaisille !
    Kuvat & tekstit on niin hauskoi, et niist tulee taas hyväl mielel.

    VastaaPoista