keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Laumani

Olen seurannut tuota omaa laumaani ja Milana on niin surullinen ei maistu ruokakaan  Milkulle. Käytiin yhdessä tänään lenkilläkin mutta ei tainnut kumpikaan meistä oikein piristyä. Katse kohti kaukaisuutta...


Belunan Kingly Milana Bellan tytär

Bellaa, äippä tule mun luo täällä huutaa Milana


 Yöt ovat niin kamalan pitkiä kun ajatukset vain veivaavat pientä ympyrää ja tuntuu niin ahdistavalta. Onneksi tänäänkin  sattui jotain kivaa niin sai hetken miettiä ihan muuta kuin ikäviä asioita. Eemeli kävi meitä tervehtimässä. On siinä niin iloinen veijari.
Täältä tulee Eemeli

Siirtykää risut ja männynkävyt

Vauhdissa löytyy

Kiire kiire on

Kylän komein kieli

Ja taas mennään

Tältä pojalta ei virta lopu kesken

Moi Taiga mä olen Eemeli

Ollaanko kavereita

Leikitäänkö?

Eemeli poseeraa (vihdoin pieni pysähdys)

Eemeli tanssii Keijon kanssa

Belunan XL Red Paron "Eemeli"

2 kommenttia:

  1. Paljon ikävää toivottavasti helpottavia rapsutuksia Milanalle. Ja paljon voimahalauksia Arja sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Satu, isäni viisaus elämässä on hyviä ja huonoja päiviä tasan yhtä paljon kait minun kohdallani on nyt niiden huojen päivien vuoro. Uskon kuitenkin, että en ole vilä tuhlannut kaikkia hyviäkään päiviä ne vain odottavat tuolla edessä päin.

    VastaaPoista