perjantai 15. helmikuuta 2013

Kiitos kaikille

Kiitos teille kaikille, jotka minua muistitte eilen ystävänpäivänä. Tänä ystävänpäivänä arvostin omia ystäviänikin todella paljon sillä aina kun kuolema käy lähellä se herättää. Minulle on jo kotona opetettu, pidä huolta toisista silloin kun he elävät älä käy pahaaoloasi haudalla itkemässä ja se on aivan totta. Mutta ystävänmenetys jättää ikävän jota voi vain muistoilla helpottaa. Eilen tapahtui iloisiakin asioita, ensinnäkin lapseni yllätti minut kertakaikkiaan, hän osti minulle lahjan. Olimme yhdessä tuolla HK areenalla katsomassa jääkiekko-ottelua Jokerit - TPS ja erätauolla minun piti mennä käymään TPS kaupassa ja siellä minua odotti tämä:
Vahalahti viimeisteli pelin 5-3 ja TPS otti voiton

Toinen  hieno yllätys odotti minua tuolla postilaatikossa, siellä oli tämä ihana  kyltti jossa on tuo hieno totuus: Koti ilman koiraa on vain talo. Kiitos Pepi hienosta tervehdyksestä.
 Tänään olin jo lomapäivällä ja koko ensi viikko on sitten  lomaa.
 KePokin on talvilomalla ja meillä on varmasti niin kivaa yhdessä.
 Vai osataankohan me ollenkaan olla yhdessä lomalla kun ei sellaista herkkua ole juurikaan ollut. Mitä jos tuleekin suuri riita, no ei kaita sentään, mistä se riita tulisi jos KePo vain muistaa tehdä asiat niin kuin minä haluan.
 Vauhtia ei ainakaan tule puuttumaan sillä minulla on pari juttua mitä voitaisiin tehdä.
 Ei lomaa ainakaan nukkumalla kannata kuluttaa.
 Me voitaisiin tehdä vaikka hieman remonttia, se on oikein kivaa lomapuuhaa.
 Voitaisiin shoppailla ja kierrellä kirpputoreja ja tehdä löytöjä.
 Voitaisiin tyhjentää kaapit ja viedä ylimääräiset tavarat pelastusarmeejalle.
Tai sitten vain voitaisiin viettää lomaa ja hölläillä, se kyllä sopisi varmaan KePolle. Pysykää kanavalla niin täällä kerrotaan loman edistymisestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti