lauantai 28. syyskuuta 2013

Ihanat juhlat 160 vuotta

Aivan ihanaa kun voidaan järjestää juhliakin missä teema on iloinen ja sellaiset tänään olivat vuorossa sillä äitini Eila ja Isäni Eero täyttivät kumpikin 80 vuotta. Minulla on mailman parhaat vanhemmat, aina he ovat ymmärtäneet ja tukeneet vaikka kaikki elämäni ratkaisut eivät varmasti ole heitä miellyttäneet, koskaan he eivät ole tuominneet tai moittineet aina on kannustettu ja hyväksytty. Toivon että jonain päivänä omatkin lapseni olisivat saaneet jotain sellaista mitä minä olen omilta vanhemmiltani saannut. Heiltä on riittänyt aikaa myös lapsenlapsille ja lapsenlapsenlapsille, ystävät ja sukulaiset ovat saaneet nauttia heidän hyvästä sydämestään. Kaikki juhlaherkut on vamistanut poikani Toni.


Juhlissa oli iloinen tunnelma laulettiin ja naurettiin lausuttiin runoja ja pidettiin koskettavia puheita.
Äitini ja veljeni tytär Anniina

Mitäs me tytöt
Joukkoon liittyi myös veljeni poika Rasmus
Isän sisarusten tervehdys Eila ja Pekka

Minun äitini ja isäni

Hurja joukkomme, lapsia, lasten lapsia minijöitä ja vävyjä sekä äiti ja isä.

Eila ja Eero Pirttimaa 80 v

Isä ja äiti
 Isän ja äidin juhlakuvat sopivat hyvin tänne koirablogiin, sillä rakkauden eläimiin ja koiriin ja kaiken elollisen kunnioittamisen ovat äitini ja isäni minulle opettaneet. Meillä kotona oli koko lapsuuteni koiria ja muitakin eläimiä. Omat haukkuni joutuivat tänään olemaan hieman vähemmällä huomiolla mutta Harryn tytär kävi huolehtimassa koirien ruokahuollosta ja huomenna sitten painellaan mitkin metsiä sen olen haukuille luvannut. Hieno päivä hienot muistot, kiitos.

1 kommentti:

  1. Upea perhe ja ilmeisen hyvät bileet! Sopii koirablogiin täydellisesti, sillä kotoa ne eväät on saatu!

    VastaaPoista