sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Koiramaisia juttuja

Sain tänään tutustua aivan ihanaan parkiskuntaan tuolta Mynämäen suunnalta, he olivat tutustumassa leonberginkoiraan rotuna ja taisivat menettää sydämensä tälle upealle rodulle. Mutta täytyy sanoa että kukapa ei menttäisi sydäntään tälläiselle sydänten murskaajalle.
Paloma ja Tarja

Kaksi ihanaa "tyttöä"

Sydämessäni kaunis ihana Paloma.
Siis kuten jo arvasittenkin Palomakin oli saapunut meille samaan aikaan kun Mynämäen vieraat. Oli hauska kertoa leosta rotuna ihmisille jotka halusivat tutustua rotuun. Taigurin kanssa käytiin metsässä katselemassa mitä ihanuuksia siellä oikein onkaan nähtävissä.
Tästä löydöksestä emme olleet ihan samaa mieltä, herkullista no jaa.

 
Mamma ei tiedä missä mä olen olen piilossa.


Apua mä en tiedä missä mamma on?

Odota odota mä tulen

Tarkkailua

Mä olen piilossa mamma ei löydä mua. Hassu pieni koira.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti