sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Koulutus

Olipas ihan hervottoman hauskaa koulussa tänään. Käytiin läpi monen moista asiaa tänäänkin ja pääasiassa keskityttiin lasten ja koiran asioihin. Monen moista ongelmaa ratkottiin tänäänkin. Oli koiraa joka murisee lapselle, oli koiraa joka näykkii lasta  sekä koiraa joka hyppii lapsen päälle sekä lasta pelkäävää koiraa. Kaikki me saatiin ratkottua, kyllä porukalla on kiva tehdä töitä. Viikonlopun hauskimpia luentoja oli kun ystävättäreni Sirpa opetti meille hämähäkin koulutusta. Tässä muutama kuva opetustapahtumasta.
Hämä hämähäkki kiipes langalleen

Tuli sade rankka hämähäkin vei

Hämähäkit voivat piiloutua kenkiin.

Hämähäkki ottaa etäisyyttä kouluttajaan.

Sitten hämähäkit kiipeävät korkealle.

Sitten ne taas pudottatuvat lankaa pitkin alas.

Joskus ne ovat pelottavia

Ja muistakaa

niitä on tosi suuria.
Näin hämähäkki kiipee seinälle.
Kuvistakin voi jo päätellä, että meillä on tosimukavaa ja kaikesta huolimatta me myös ollaan opittu asioita ja osataan jo vaikka mitä.

Rapsuttajatäti Nina tottelee myös nimeä Sirpa


Lotta kuulustelee  miten ryhmätyöt sujuvat.


Meidän kurssiryhmä Sirpa tottelee myös nimeä Nina, Miia; Riikka, Lotta, minä, Merja ja Sari sekä Liina.
Taas rapsuttajatäti iski
Mamma mä olen koulussa.

Tosi raskasta
Mä olen ihan loppu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti