torstai 19. syyskuuta 2013

Kukon sulkia päässä

Harryllä meni ihmetyksen sormi hämmästyksen suuhun kun tulin kotiin kampaajalta ja minulla oli kukonsulkia päässä. Tämä on kuulemma suurinta huutoa Engalannissa ja Pariisissa. Kyllä minä olen nyt muodin esikuva, onneksi koirat sentään tunsivat kun tulin kotiin. Olin tänään auttamassa tuolla kaupalla ystävääni ja olikin kiva ilta kun kävi paljon asiakkaita. Huomenna täytyy itsekkin mennä ostamaan villilohta, koirille tulee annettua aivan liian vähän kalaa ja nyt sitä saa edeullisesti. Tänään koirat saivat myös ruusunmarjarouhetta. Nypon Chilon sisältää 98% ruusunmarjan kuorta, mikä on erittäin tärkeä huomio, koska antioksidantit ovat hedelmien kuoriosassa.Nypon Chilon on uunikuivattu, ei aurinkokuivattu. Sen etuna on vesiliukoisten vitamiinien parempi säilyvyys. Vitamiinien säilyvyysteho perustuu nopeaan kuivatukseen sopivassa lämpötilassa. Uunikuivatuksessa voidaan täydellisesti valvoa kuivatusprosessia. Upeinta on että nyt voi emäntä ja koirat ottaa samasta purkista.
Lotta mamma

Mä tykkään susta niin että halkean

Kaverukset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti