sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Nettivinkki

Minun blogi on päässyt nettivinkkilistalle ja sitä luonnehditaan seuraavasti: Tämä blogi on todellinen helmi koirien ystäville. Mottoni on Minä olen onnelline kun koirani ovat onnellisia. Tämä kaikki löytyy osoitteesta http://www.nettivinkki.com/belunan-kennel/. 
Kamera ei ehtinyt mukaan kun vauhtoi oli niin päätähuimaava

Oliskohan tämä sitä vasenta kiitolaukkaa.
Tänään olimme syksyisessä metsässä ja jopa KePokin lähti mukaamme lenkille ja se oli koiristakin mkavaa. Silloin vain tuo valokuvaaminen jää vähemmälle kun KePo ei jaksa odotella poseerauksia.
Mamma mihin sä jäit tule nyt mukaan

Puolukoita ihanaa

Sorry mulla on vähän kiire pakko mennä tästä.
Tämä on koiristakin ihanaa vuoden aika metsä on täynnä ihania tuoksuja ja minusta ainakin tuntuu, että myös koirat nauttivat tästä luonnon uskomattomasta kauneudesta.
Ihana sykysinen luonto.
Kaunis Milanani
Tänään hauku nauttivat sunnuntai ruokaa, oli lihaa ja ruusunmarjaa ja kananmunaa ja hieman öljyä ja salattisosetta. Ihanaa sanoivat haukut ja nyt vetelevät koko porukka päikkäreitä. Olen sanut aivan ihania lomakuvia.
Mies koira ja ruska

Ihanat maisemat missä Eemeli perheineen lomailee

Löytyipä sieltä Taigan nimikko Kioskin

Eemelinkin nautti täysillä lomasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti