tiistai 4. toukokuuta 2021

Onnea Rosé

 Tänään onnitellaan omaa ruusuamme nimipäivän johdosta.

Onnea muruliini

Kyllä tämä elämä on muuttunut kovasti tämän pandemian aikana, kun mihinkään ei mennä ja mitään ei tapahtu ja kuitenkin tapahtuu paljonkin vai mitä mieltä olette minun ja mieheni keskustelusta.

Minä: Aamulla oli pellolla kolme jänistä kun mentiin lenkille ja Rosé huomasi ne ja panta meinasi tulla pään läpi, onneksi ei tullut.
Mieheni: Mhhm
Minä: Rosé löysi tänään mädäntyneen sammakon ja kun yritin saada sitä pois suusta niin se halkesi ja sitten Keelakin nappasi osan siitä sammakosta, en tiedä sainko kaikki osat pois se haisi ihan hirvitävälle.
Mieheni: Jaahah
Minä: Me löydettiin tänään Toscan kanssa hieno hevosenlantakasa ja mä hain sen ämpärillä kotiin niin voi lannoittaa noita kuusen taimia.
Mieheni: Vai niin.
Minä: Räkättirastaat on alkaneet viedä koirankarvoja ne pesii varmaan taas meidän pihan puissa.
Mieheni: Niin
Minä: Meidän pihalla juoksi tänään orava ja koirat perässä, mut se pääsi aidanraosta karkuun onneksi.
Mieheni: Mhhmm
No olihan mun päivässä ainakin tapahtumia miehelläni oli näköjään ollut hieman hiljaisempaa.´

Vaikka yksi sammakko olikin kuollut niin ei huolta meille voi tulla aika monta pikkusammakkoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti