tiistai 19. syyskuuta 2023

Vettä lotisee

 Syksy alkaa näyttää ihan "parhaat" puolensa vettä tulee lotisemalla als ja tullee ja lehdet putoilevat ja myrskyä kuulemma tulossa. Rose´kin on käynyt vain pika pissalla, onneksi aamulla ehdittiin lenkkeillä ennen tuon sateen alkamista.


Mä en niin hirveästi tykkää tuosta vesisateesta. Minäpä tein eilen kivan tempun, mä ehdin mennä iskin sänkyyn nukkumaan ennen kuin hän ehti paikalle, minä oikein venytin itseni pitkäksi. Kun iski tuli niin en siirtynyt yhtään ja niimpä iski joutui menemään mamman peiton alle ja oli kiva kuunnella kun ne kinastelivat kumpi saa peiton ja tuntui ettei kummallakaan ollut peittoa. Mutta minulla kyllä oli kun nukuin sen päällä. Kun klo oli 02 yöllä niin päätin siirtyä omalle pedilleni ja silloin kuulin kun mamma sanoi, voitko siirtyä nyt omalle pedillesi kun mun särkee jalkaa ja käsi puutuu ja tässä ei voi nukkua. Hassuja nuo ihmiset minä nukuin tosi hyvin iskin pedillä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti