perjantai 1. maaliskuuta 2024

 

Metsästyslain mukainen koirien kiinnipitoaika alkoi perjantaina 1.3.2024

Metsästyslain mukainen koirien kiinnipitoaika alkoi koko maassa perjantaina 1. maaliskuuta. Lain mukaan koirat on pidettävä kytkettyinä maaliskuun alusta elokuun 19. päivään asti. Kiinnipitoaika koskee taajamien ulkopuolisia alueita. Taajama-alueilla järjestyslaki velvoittaa pitämään koirat aina kytkettyinä.


Mun mamma ottaa tosi kirjaimellisesti ton kiinnipitojutun kun mä en saa juosta metsässä vapaana. Syy on kuulemma se, että mä unohdan että mä en voi lähteä metsästämään ja mä en voi jättää mammaa yksin sinne metsään. Kyllä mä osaisin takaisin kotiin mutta voi olla, että mun mamma ei osaisi pois sieltä metsästä joten parempi, että se pitää mun hihnasta kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti