tiistai 14. heinäkuuta 2015

9 vkoa

Tänään pennut sitten täyttivät yhdeksän viikkoa, niin se aika vaan vierähtää nopeasti. Keela pääsi synttäreiden kunniaksi ostoksille ja me suuntasimme tuonne Länsikeskukseen.
Automatka sujui hienosti ja päästiin hyvin perille.

Ensimmäinen matkakohteemme oli Länsikeskuksen Musti ja Mirri
 Mustissa ja Mirrissä oli aivan ihana myyjätär ja Keela ihastui häneen tai ainakin niihin herkkunamaeihin, joita hän sai. Kaupasta ostettiin herkkuja ja lelukin tuli mukaan. Sen jälkeen lähdimme käymään mummolassa.
Mummii, täällä huutaa Keela

En minä ole mummin kukkapenkissä

Hei Lea täti

Ompas mummilla kauniita kukkia

Lämminkin on vaikka mummi toi niin hyvää vettä.

Mikähän se on tuo tuolla minun takanani

Tuoksuu omituiselle

Ehkä menen vain sen ohi hiljaa niin se ei ainakaan suutu minulle.

Ja häntä viistää maata

Apilat tuoksuu niin hyvälle

Me kerättiin mummin kanssa mammalle kukkia

Minäkin sain kukan ja olin kuulemma prinsessa näköinen.

Mummin kukat on niin hienoja ja ne tuoksuu niin hyvälle.
 
Kun lähdettiin kotiin olin ihan väsynyt, mutta kivaa oli.
KePoltakin tuli viesti, Lotta ei haise enää niin pahalta. Sitten laitetaan tähän Tyynen terveiset.

Hei kaikki siskot ja veljet  minulla menee hyvin ja minulla on paljon leikkikavereita.
 
Oliver on käynyt katselemassa junia.
Hauska kuulla, että kaikkien pentujen kotielämä on sujunut hienosti, pientä puuhaakin on kotona jouduttu tekemään.

Amos on joutunut ihan itse poistamaan tiivisteet, niin että ilma kiertää paremmin .
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti