keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Sukulaisia kylässä

Tänään sitten saatiin Keelan sisko Tara kylään. Sieltä tulikin hyvin pitkäjalkainen neitokainen ja väritykseltään ihanan hunajan vaalea. Keela näytti kyllä kaikki temppunsa Taralle ja yritti houkutella Taraakin lotraamaan vesialtaisiin, mutta Tara on hieno neiti eikä oikein tykännyt tuosta rapaleikistä. Totuus kuitenkin oli että pesulle Tara pääsee palattuaan kotiin, ei meillä koirat pysy puhtaana.
Sisko tuli käymään

Terve, muistatko sä mua

Tottakait mä siskon musitan

Tule sisko uimaan

Painitaan

Juostaan

Kilpaa

Kumpi voittaa

Sisarukset

Keela ja Tara

Keelan halaus äipälle

Tule nyt uimaan jookos

No juostaan sitten kilpaa jos et halua uida

Rohkea pieni tyttö

Uimarityttö

Me tullaan me tullaan

Yhdessä

Keela esittelee paikkoja

Tara tutkii paikkoja

Istu (miksiköhän mamma taipuu mun päälle, kyllä mä istun muutenkin)

Maahan

No osaan mä senkin

Nuuskitaan

Kiva kun on leikkikaveri

Mitä löysit

Suloisuus

Tara

Tässä lautakasan päällä on kiva painia

Täällä on kivaa tule vain uimaan

Ai että tämä ei ole uimista vaan varpaanpesua, höh.

Täältä voi kuitenkin hyökätä siskon kimppuun

Nyt tullaan

Suloinen Lotta

Kaivetaan tämä puu ylös

Selvä tehdään niin

Lopeta mun pitää lähteä kotiin.

SUloinen Lotta ja Keela ja Tara
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti