torstai 30. heinäkuuta 2015

Torstaina

Tänään ollaan taas saatu vaihteeksi sadetta niskaamme. Aika vähän luminen tämä meidän kesä. Koirat ovat sitten rapasia ja märkiä jipiii. Huomenna Keela pääsee sitten tapaamaan lääkäri Jenniä ja saa ensimmäisen rokotuksensa. Minun pitää ottaa Taiga myös mukaan rokotuksille, en vain tiedä mihin säkkiin sen pukisin, sillä voi olla että saan eläinsuojelijan kotiini kun vien julkisille paikoille tuon biafralaisen kojootin. Mutta onhan se ainakin yksi "syyllisistä" mukana. Eilen oli prinsessa päivä ja tänään saamme kuvia prinssi Amoksesta.
Mitä se minun mammani puhuu, että minulla olisi välillä pienet sarvet, ei ole katsokaa vaikka

Olen kiltti pieni koira

Autan mammaani aina puutarhan hoidossa

Enkä valita vaikka minulla on paljon hommia

Amos on oikea kullanmuru
 Sitten ieman faktaa:
1 possunkorva on 10 kg koiran päiväannoksesta puolet ja lihottaa lasennallisesti kilon joka 46 päivä. Yhden possunkorvan rasvapitoisuus on 70 % ja sen kuluttaminen vaatii 7 km juoksua.

25 g juustoa 5 kg koiralle on 3,5 hampurilaista ihmiselle.  Joten muistakaa miettiä mitä herkkuja koiralle kannattaa antaa. Esim tuotekurkku aivan loistava herkku.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti