perjantai 17. heinäkuuta 2015

Ahkera tyttö

Keela kertoo: Tänään olen yrittänyt ilahduttaa mammaani kovasti, olen avannut postin valmiiksi, niin että mammani ei ole tarvinnut sitä lukea ollenkaan luin sen hänen puolestaan. Sitten olen pessyt mammani lattiat, mamma oli ystävällisesti laittanut sellaisia astioita ympäri asuntoa ja minä vain kauhoin sen veden sieltä lattialle. Mammani oli myös tilannut minulle sellaisen lehden minkä sain lukea ihan ensimmäisenä. Olen myös yrittänyt kouluttaa tuota kissaa kun se vain nukkuu kaikki päivät, mutta sillä on joku piikkipussi kädessä ja kun minä vedin sitä lattialle niin se hermostui minulle  ihan kamalasti ja heitti sillä piikkipussilla. Tänäänkin kävin heti aamusta keräämässä kaikki pyykit mamman pyykkitelineestä (mammani nukkui vielä) ja en minä ymmärrä kuka niiden päälle sitten oli pissannut , Pilvi varmaan. En minä ainakaan muista että se olisin ollut minä. Mammani kiittää minua jatkuvasti, hän sanoo että olen kaikista pahin riiviö mitä hän koskaan on nähnyt eli mammani mielestä olen ihan paras ja ykkönen. Pilli ja Pulla eivät kuulemma ole tehneet mitään avustustöitä kun ovat olleet pieniä, ihan ihme pentuja. Mammani puhelin soi koko ajan ja yritin pelastaa hänet siitä, mutta mammani ei ymmärtänyt sitä ollenkaan vaan otti sen jonkun laturin minulta pois, enkä ehtinyt sitä johtoa vielä purra ihan poikki. Mammani sanoo että isoilla koirilla on ollut karvanlähtö, minusta se on edelleen menossa, sillä ainakin minun suussani on koko ajan kaarvatuppo joka on irronnut jostain isosta koirasta.
Mikä kirjesalaisuus, jos on jätetty pöydälle ne on mulle.

Mikä TV-ohjelma näkeehän sen mitä sieltä tulee

Mamma käski mun mennä pahvilaatikkoon niin se kuulemma laittaa mut postiin.

Mä en tiedä kenen kotiin mä sitten tupsahdan

Täällä on ollut joku possu.
Ei tässä mahdu leikkimään


Pääsimpä karkuun tuota hoviväkeä
Hyvää viikonloppua kaikille
 

1 kommentti:

  1. Ihana kuulla että teilläkin asustaa "pahin riiviö ikinä eli ihan paras ja ykkönen", koska myös meillä asustaa sellainen. :) :)

    VastaaPoista