sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Sunnuntai

No niin sateista sunnuntaita on vietetty ja uni on maittanut koirille, väillä on tehty virikelaatikoita Keelalle ja Pilvelle kun ei oikein ole ollut tekemistä kun ei voi tuolla sateessakaan kaiken aikaa olla. 
Mitä ihmettä se mamma on tänne piilottanut

Tämä on kivaa, saa kaivaa
 Tänään sitten on yhteinen aika KePon kanssa tällä erää lopussa, onkin ollut mukavaa olla yhdessä ja puuhata kaikenlaista, mutta huomenna KePo sitten suunnistaa takaisin töihin. Huomenna me menemmekin sitten Keelan kanssa vierailulle ystävättäreni luokse ja samalla keralla käymme kauneushoitolassa, siis en minä vaan Keela. Kauneushoitolassa saamme ohjeita lempeäänkäsittelyyn ja teemme malttamisharjoituksia samalla tehdään turkin , korvien ja kynsien tarkastus ja saamme ohjeita turkin kotihoitoon, tätä minä odotan mielenkiinnolla.
Löysin tän mamman hanskan ja nyt se on mun

Mitä ei ole mun onpas en kyllä anna sitä pois

Minun, minun, minun.
 Isäni on tänään päässyt sairaala hoitoon ja nyt toivottavasti alkaa kaikki järjestymään. Hän on saanut nesteytystä ja verta ja kunto on alkanut jo hieman korjaantua. Toivottavasti syykin saadaan selville mikä tähän johti. Paranemisia isälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti