keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Keskellä viikkoa

laitetaan tähän alkuun ensin Lotan terveiset tuolta pohjanmaalta. Lotta on tänään saanut leikkikaverin, sillä naapuritaloon on tullut novascotiannoutaja tyttö ja leikit ovat kuulemma olleet sen mukaiset, että kaasvimaat ja kukkapenkit ovat saaneet ihan uuden muodon. Lotta oli myös löytänyt sellaisen tuttavuuden mitä Lotta ei ole ennen tavannut nimittäin siislin ja siinä oli riittänyt ihmettelemistä, Lotta oli yrittänyt pyytää siiliä leikkimään, mutta siili ei moiseen puuhaan ollut ryhtynyt vaan lyllertänyt piiloon heinikkoon, Lotta käy kuulemma aina välillä katsomassa vieläkö siili on heinikossa. Hasukaa siis tuntuu Lotalla olevan tuolla lomalla.
Minä taas olin niin tyytyväinen kun Keela on oppinut tekemään niin hyvin asiansa ulos ja mitä sitten tapahtuikaan, menin makuuhuoneeseen enkä yhtään huomannut, että minulle oli jätetty miina johon minä ja roksini astuimme ja ehdimme kulkea läpi asunnon ennenkuin nenäni kertoi että kaikki ei ole nyt niin kuin pitäisi, miten ihminen voi tepastella ympäriinsä kengänpohjat täynnä kakkaa eikä sitten huomaa mitään, no tulihan pestyä lattiatkin. Illalla piipahdimme Keelan kanssa koirakoulun pihapiirissä katselemassa koiria ja ihmisiä sekä autoja. Kiltti kouluttaja täti Sirpa päästi Keelankin treeneihin ja tässä tulos. Kiitos Sirpa kuvista, un meillä ei ollut kameraa mukana.
Istu

Palkka

Seiso

Kiipeä renkaalle

Mä osaan tän jo hienosti

Tämä teline saisi olla isompi niin ei tarvitsisi koko ajan pelätä että putoaa

Istun ihan hiljaa tässä reunalla.
Keela on varsin rohkea pentu vaikka oli isossa hallissa ensi kertaa pystyi tekemään asioita ihan hienosti ja eikä me edes pissattu sisälle, olen niin ylpeä pienestä ihmeestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti