torstai 9. heinäkuuta 2015

Hilja maitotyttö "Keela"

Minä olen niin hullaantunut tähän pieneen koiraeläimeen, että en voi edes itse uskoa sitä. Tämä on niin hauska pentu, niin leikkisä ja touhukas ja kuitenkin niin kiltti. Uskon että hänen hoviväkensä on yhtä hullaantunut koska seuraavat pienokaista joka askeleen tuolla pihalla.
Tinca ja Tosca rakastavat tätä pienokaista aivan pyytettömästi ja seuraavat jokaista askelta minkä tuo pikku Keela ottaa.
 Keela on lumonnut fanijoukkonsa ihan totaalisesti. Mutta kyllä noilla silmillä se on helppoa.
Katso mun napaa eikös olekkin heno , mä olen pentu ja tuoksun ainakin mamman mielestä hyvälle.
 Mitäs nyt keksisin jotain pientä jäynää olisi kiva tehdä.
Nuo silmät ovat lumonneet minut

Tässä on paljon samaa kuin meidän Bellassa oli pentuna Bella oli isomummo pennulle isän puolelta.

Nopeasti sitten unihiekka taäyttää silmät ja silloin otetaan torkut. Keela on vallannut Pilven kopin kun mahtuu vielä oviaukosta ja Pilvi on aivan ihmeissään kun on saanut alivuokralaisen.
 Bella mummo seuraa rauhallisena pikkuisen touhuja ja käy välillä haistelemassa etä kaikki on hyvin.
 Lapsen vahtina olokin alkaa väsyttää ja kun vauva nukkuu on parasta heti levätä itsekkin.
 Kunnes pienokainen taas herää ja alkaa syömään apilaa.

1 kommentti: