sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

KePo matkusti lomalle.

Aamulla KePo aloitti auton pakkaamisen ja kukas se siellä oli ihan ensimmäisenä no Lotta, eikä Lotta sitten enää autosta poistunutkaan vaan halusi varmistaa että pääsee mukaan lomalle.
Tulihan nyt minun namini mukaan

En tule pois odotan täällä

Onko kaikki mun tavarat, nait ja ruuat laitettu mukaan.
 Kaikki on mukana ja niin KePo ja Lotta lähtivät kohti Reisjärveä ja mummolaa, me muut sitten jäätiin kotimieheksi. Koirat ovat aivan ihmeissään kun Lotta on kadonnut mutta vauhtia pihalla kuitenkin on riittänyt.
 
Uusi juomakuppi entinen maitotonkka


Parasta vettä ikinä

Pihalla on juomakuppia, uimma-allasta ja vaikka mitä tynnyriä mutta tästä se vesi maistuu parhaalta

ritettiin me juoda tuosta tonkastakin mutta me ei yletetty

Keela opettelee pihan touhuja

Kyllä minä opetan tuumii Tosca


Mun äippä ihanaa.

Sitten olen saanut aivan ihania kuvia prinsessa Tarasta, pienestä tähdestä.

Lisää kuvateksti
                   Belunan Orenda Tara (Taikavoima Tähti)

Urheilullinen tyttö 
 Ai en yhtään huomannut sua
 Sä olet mun tätini, iskä on sun veli
 Päiväunet on aina paikallaan
Ruohikossa suhisee
Tara
                        Hampaiden terotus menossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti