torstai 19. marraskuuta 2015

Pennut tapasivat uuden perheen.

Tänään pentulassa kävi taas vieraita ja pennut tapasivat yhden uusista perheistään. Ihastus taisi olla molemmin puolista, sillä hyvältä maistuivat vieraiden varpaat joihin pikku piraijat jo teroittivat hampaitaan. Aivan ihanaa huomata, kuin ihania perheitä pennut saavat ihan jokainen, voi kasvattaja nukkua yönsä rauhassa.
 Mamma koira ei mielellään enää mene tuonne pentulaatikkoon kun kaikki pennut hyökkäävät heti kimppuun niin makuulle pääsy on hankalaa, joten Paloma käy tuohon ulkopuolelle makuulle ja odottaa kun avaan portin niin sitten vauvat syöksyvät juomaan maitoa.
Mitä kummaa taas on yksi poissa kuvasta, mihin se yksi jo ehti mennä?
 No vessaan tietenkin, pennut tekevät asioitaan hienosti paperien päälle. Joskus tietenkin käy vahinko, kun matka voi olla liian pitkä, mutta yritystä ainakin on ja usein onnistuu.
Portti jäi hetkeksi auki ja heti oli karkulainen tutustumassa suureen mailmaan.
Hetken päästä karkulaisia oli jo kaksi ja mielenkiinnolla tutkittiin.
Kolmas karkulainen oli vihreä tyttö joka bongasi heti vihreän kengän.
 Siihen kengän viereen sitten tuli uni enkä herronut pentua siirtää takaisin pentupuolelle ja eihän sitä nukkuvaa pentua edes saa herättää.
 Karkulaiset palasivat kipin kapin kotipesään, koska aina kun on ruoka-aika kannattaa olla paikalla, koska kaveri syö muuten ruuat.
 Mä olen paikalla ja kun mä herään niin mä syön heti taas.
 Nyt kyllä pakko ottaa ruuan päälle pienet unet ja jatkaa sitten taas.
Ruoka se on se mikä pennun kasvattaa.
 Mamma mä söin kiltisti kaikki mun ruuat.
 Ei saa kutittaa mua mun masu on niin täynnä ruokaa.
 Näinhän siinä lopuksi sitten aina käy.
 Kauniita unia kaikille meidän perheille kiva kun käytte meitä tapaamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti