perjantai 13. marraskuuta 2015

Yhdessä kasassa

Tänään pennut ovat oikeasti alkaneet leikkiä ja siis löytäneet toisensa ja sitä on aika hauska katsella. Tänään pennuilla oli ensimmäinen virallinen vierailija ja hieman vauvoja on vierailun jälkeen väsyttänyt. Aamulla kyllä tankattiin kovasti että jaksetaan seurustella. Huomenna pennut tapaavatkin kaksi uutta perhettä.
Tänään on myös maistettu ensimmäisen kerran oikeaa koiran ruokaa ja pentujen mielestä matolääkekkin oli paremman makuista.
Aamupalalla

Äiti Paloma on hyvä ja rauhallinen äiti

Kun jano pääsee yllättämään niin onneksi kaivo on lähellä.

Sitten nukkumaan pehmolelujen viereen

Ja kukas se on siellä selällään kuin allakan tekijä.

Touhua riittää

Pennut ovat löytäneet toisensa.

Vilinä vain lisääntyy muutaman viikon sisällä

En minä mikään musta lammas ole.

Mulla on punainen kieli.

Painitaan

Me kaikki halutaan painia

Lelutkin on löydetty

Mä katon sun suuhun

Jäkä jäkä pälä pälä

Näettekö mulla on jo hampaat

Ei saa kutittaa

Mä olin menossa tuonne mutta sitten mä taisin mukahtaa tähän.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti