perjantai 20. marraskuuta 2015

Tervetuloa

Belunan kotisivut ovat uudistuneet (Web Design Helle), minusta uusi ilme on pirteä ja nykyaikainen ja kiitos tästä kuuluu sivujeni ylläpitäjälle, jonka ideoista sivuni ovat saaneet uuden ilmeen. Tänään myös Pilvellä on uutta kerrottavaa. Pilvi on ollut laihdutuskuurilla jo usean kuukauden jan ja tänään vaaka vihdoin näytti toivotut lukemat ja urakka oli maalissa. Itseäni täytyy onnitella että olen pystynyt kieltämään Pilveltä herkut ja pitäytynyt vain saamissamme ohjeissa, Pilvi on kuulunut Timmitiimiryhmään mihin myös iloiset uutiset tänään ilmoitimme.
Olenko mä nyt nätti.

Mä en olekkaan enää mikään norsu

Ihana Pilvi

Pysyy sitä pieni koira hengissä ilman herkkujakin.

Ihannepainossa
 Pentulassa on tänäänkin käynyt vieraita ja se on pennuista mukavaa, rapsutuksia riittää ja aina ehtii jostain varpaastakin vähän puraista ja kokeilla uusia hienoja hampaita.
Kaksoset

Mä olen niin ylpeä pikkuisista niin hienosti osaavat jo syödä kupeista. Tänään maistettiin uutta herkkua nimittäin naudan mahaa.

Kuka teistä haluaa muuttaa meille? Minä, minä, minä,minä...

Nam miten hyvä kenkä
 Meillä kun aina sattuu ja tapahtuu niin tänään kun mieheni tuli töistä hän huusi oven välistä yllätys, yllätys ja ensimmäisenä ilmestyi tämä näky. Tällä kertaa oli keskisormen vuoro joutua työtapaturman uhriksi. Onneksi ei käynyt pahemmin.
Minun mieheni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti