tiistai 24. marraskuuta 2015

Ulkoruokintaan

Tänään sitten se tapahtui, pennut joutuivat ulkoruokintaan olipas jännittävää.
Mun lapset on päästetty pihalle

Hei pieni lapsi kiva tavata



Minä olen Keela kuka sinä olet.

Tulitteko te ulos leikkimään

Te olette aika hassuja

Pitäisiköhän huolestua

No ehkä minä vain ruokin lapset

Hyvinhän tämä sujuu pihallakin

Kaikki rauhallista.

Mitä ne kääpiöt nyt tekee

Voinko minäkin lipaista maitoa
 
Ota vain Keela jos haluat


Nyt on ruuhkaa

Tulkaa hakemaan nää lapset pois

Lisää kuvateksti
 Pentuja pitää aina vartioida tarkasti koska pikkupennut syövät kaikki löytämänsä kivet.
 MInä ainakin löysin yhden kiven ja syön sen heti pois.
Mä en ole tiennytkään että on olemassa muakin pienempiä koiria.

Hyvin siis sujui ensimmäinen vierailu ja pennut nukkuivat pitkät unet ulkoilun jälkeen. Pennut ovat siirtyneet myös neljään ruokailukertaan. Painot ovat nousseet oikein hyvin ja 5 kg meni tänään rikki usean pennun kohdalla. Kaiken kruunaa jälleen matolääke mitä nautitaan innokkaasti. Leikit ovat olleet tänäänkin hauskoja katsella.
Painit

Kumpi voittaa, varmasti molemmat

Ota kuva

Väsy

Iltarukous

TV:ssä menee mun lempparisarja

Meidän äiti pienenee ja pienenee ja meistä tulee suurempia

Maiskis maiskis

Me ollaan sylikoiria

Suukko, suukko

Voiko ihanampaa olla kuin pieni koranlapsi joka tuoksuu niin ihanalle

Ollaanko me samannäköisiä

Iltahulinat

Saa rapsuttaa

Söpö söpö söpö

Mitä

en tosiaan syönyt tätä seinää, ihan jonkun muun hampaanjäljet.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti