lauantai 14. marraskuuta 2015

Vieraita

Pentulaatikko vierailut saivat tänään jatkoa ja kylläpäs pikkuiset nyt nukkuvat sikeää unta, varmaan samalla miettivät kenen perheitä nuo kävijät mahtavat olla. Onni pojan syliin oli aika ajoin ihan tungosta, taitaa olla oikea hurmuri tuo Onni ainakin pikkuisten tyttöleojen mielestä. Kiitos molemmille perheille oli mukava tavata teitä ja aivan hurmaavia lapsianne / nuorisoanne.
Yksi syö yksi leikkii

Pentuelämää

Nuuh siskohan se siinä

Touhu on kova

Mulla on masu täynnä

Mä haluan vaan kelliä

Mulla on masu täynnä velliä

Aurinkoista lauantaita

Koira kiemura

Syömään

Kyllä me syödään

Mä syön velipojan hännän

Belunan aurinoinen pikkuperhe

Saako kameralle näyttää kieltä

Arjan murut

Keskusteluita

Äipän vieressä


Tissilutku
 Hauska päivä kertakaikkiaan ja huomenna pennut saavat viettää aikaa KePon kanssa ja minä pääsen opiskelemaan Korpilammelle:
- Silmäsairaudet ja niiden merkitys koirankasvatuksessa (Elina Pietilä, Ennansilmä)
-  Koirien lisääntymisongelmat lisääntymässä? (Merja Dahlbom, Univet Tammisto eläinsairaala)

Koiran synnytys - milloin puututaan peliin? ( Merja Dahlbom, Univet Tammisto eläinsairaala)
Mielenkiintoisia aiheita ja odotan päivältä tosi paljon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti