keskiviikko 25. maaliskuuta 2020

Härpäke

Rosé kertoo: Tänään ilahduin kun lähdettiin lenkille, ei laitettu lainkaan pantaa kaulaan, mutta jotain kummallista kuitenkin tapahtui, hihna oli mamman kädessä ja se toinen pää minun selässäni ja en voinut mitenkään vapautua siitä härpäkkeestä mikä oli mun selässä.
Minä luulin, että mamma on ostanut jotain uutta namia jonka nimi on Julius ja ei se ollutkaan vaan se oli tämä ihme härpäke joka laitettiin selkään ja sitä ei voi mitenkään pudottaa pois niin kuin pannan voi.
Mä kyllä kävelin reippaasti näidenkin kanssa, sillä mä olen ihan rohkea koira. Kuulin kun mamma kertoi puhelimessa, että Tosca ei osannut kävellä ollnkkaan vaan oli kuin bambi, se oli ollut kiva nähdä.
Mamma ei kuitenkaan nähnyt mitä tapahtuu kun puput ja ketut tulevat pyytämään mua leikkiin kerron lisää kun seuraavan kerran tapaan ne kaverit. Ai niin mamma sanoi, että tämä on vain minun omaksi turvallisuudekseni, etten syöksy junien tai autojen alle tai ehksy metsään, no minä en kyllä ehksy onhan minulla hajuaisti, mutta sitä toi mammani ei ymmärrä kun sillä menee hermo heti huonoon kuntoon kun mä katoan sen näkyvistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti