tiistai 24. maaliskuuta 2020

Rosé kertoo:

 Näin linnun ja se lensi korkealle, myös minä osaisin lentää jos ei tuolla hihnan päässä roikkuisi tuo mamma se ei osaa lentää. Sitten näin ketun ja minäkin olisin osannut juosta tuulen nopeudella, mutta taas hihnan päässä roikkui mamma ja se ei kyllä saanut jalkoihinsa mitään liikettä. Pellolla näin vielä pupuja ja ne pomppivat ylös ja alas ja sivulle ja minä myös, tällä kertaa minun mammani sotki itsensä sitten tuon hihnan kanssa niin pahoin että me kumpikin oltiin solmussa. Voi kun pääsisi lenkille yksin ilman tuota kiviriippaa niin olisipa kivaa.
Nyt olen oppinut hieman huijaamaan tuota mammaani, sillä osaan pomppia liukkaasti takaperin ja vips vain saan vedettyä pääni pantani läpi ja silloin minä juoksen tuulenopeudella ja pompin ja loikin ja katoan mammani silmistä. En ymmärrä miksi mammani on niin murheellinen siitä, minusta se on hieno temppu ja minähän tulen aina takaisin vaikka pienellä viiveellä.
Kun tultiin kotiin mammani sanoi nyt kuule Rosé me puhutaan vakavasti, sillä näin me ei voida käyttäytyä ja hetken luulin että pääsen sittenkin yksin lenkille, mutta ei se ollutkaan sitä vaan mammani sanoi, että hän on ostanut minulle valjaat, nyt mietin mitä kummaa se mahtaa tarkoittaa, no huomenna minä sen taidan nähdä, toivottavasti se on jotain hyvää syötävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti