maanantai 18. lokakuuta 2021

Karan kanssa metsäilemässä

 Kylläpäs metsässä oli tänään vauhtia kun pikkuinen Kara tuli käymään. Keelakin innostui hieman leikkimään pennun kanssa. Kyllä nuo leopennut ovat niin ihania.

Mä olen piilossa

Mä syön jäkälää se on niin hyvää, olen poro.

Kukaan ei näe mua.

Täällä mä olen voin ehkä kohta tulla sinne.

Keela on kyllä niin paljon piristynyt tuon hoidon jälkeen, että todellakin leikki pennun kanssa. Tässä neidistä ei sitten kuvia ollut kovin helppo saada, koska oli koko ajan jossain ja vauhdilla vaihtoi paikkaa.





Kara on kyllä rohkea ja todella utelias pentu vaikka ikää on vasta piirua vaille puoli vuotta. Uskon että Kara tulee vielä olemaan Annalle hyvä harrastekoira, palkkautuu helposti ja on energinen ja tykkää tehdä asioita.


Kiva kun kävitte meitä ilahduttamassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti