torstai 5. tammikuuta 2023

Omaeläinklinikalla

 

Keela kertoo: Me lähdettiin tänään mamman kanssa autolla Turkuun ja auto oli ihan jäässä, mamma ei meinannut saada takaluukkua auki ja luulin että joudun ajamaan, mutta onneksi ei. Päästiin sitten perille tuonne Omaeläinklinikalle. Ensin mentiin punnitukseen ja minä painoin 47 kg se oli kuulemma hyvä. Sitten minun piti tunnistautua, vaikka minä kyllä ihmettelin sitä, että kyllähän he tiesivät kuka minä olen, mutta ei auttanut,  sellainen laite piippasi niskassa ja siitä saatiin joku tieto kuka minä olen. Sitten mentiin huoneeseen , hieman mietin kannattaako, sillä minä tiesin että se täti tulee taas sen ruiskunsa kanssa ja sitten sanotaan ei satu yhtään ja reipas tyttö ja vaikka mitä höpöhöpjä ja sitten se ruiskuttaa minuun sitä Librelaa ja se auttaa että minulla on hyvä olo ja pystyn liikkumaan ja leikkimään ilman kipuja.  No parasta on kuitenkin kun mamma sanoo olit reipas ja nyt ostetaan herkku, se on tuossa kuvassa paperipussissa ja siellä on Rose´llekin herkku, minä saan omani kun mennään autoon takaisin. Sitten me odotettiin jotain vakuutusyhtiön päätöstä ja sieltä sitten kerrottiin, että minä olen onnistunut tuhlaamaan koko vuoden korvausrahat, no eipä ole turhaan tuota vakuutusta mamma ottanut. Ihan hyvä reissu ja sain sitten sen herkun se oli sellainen rouhetikku ja vein Rosellekin sellaisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti