torstai 13. heinäkuuta 2023

Remontti osa 4

 Tänään oli rauhallinen remonttipäivä. Minulla ei ollut juurikaan remontin kanssa tekemistä. Harry teki jotain korotusosia pöytätasojen alle ja siinä ei minua tarvittu. Tänään saapui myös pesuallas ja pöytätasot sekä hana, kaikki kotona. Paljon muuta elämää ei sitten olekkaan kun vain tämä remontti. Ensin se oli keittiössä ja tavarat siirretty työhuoneeseen sitten se valtasi olohuoneen ja eteisen ja tänään se oli vallannut myös kodinhoitohuoneen. Makuuhuone on vielä vapaa remonttitavaroista mutta katsotaan vaan kuinka kauan. No TV-huone on myös säästynyt, vaikka eihän kukaan ehdi mitään TV:tä katsella. Ajatttelin että samalla voin vähentää tarpeetonta tavaraa, no ei tule mitään kun ei ole tilaa missä sitä lajittelua tekisi. Mä olen aina sanonut, että tämä on liian pieni talo minulle. 😂. Koirat ovat keksineet omaa tekemistä, Keela on alkanut kaivamisprojektin pihalla ja aina on kuono mullassa. Keela hakee myös leikkikaveriksi Rose´n.












On ne niin hauskoja molemmat koirat.Minun karvaiset rakkaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti