maanantai 22. tammikuuta 2024

Ei se aina onnistu

 Tänään ei todellakaan ollut koiranilma vaan Rose´pysytteli visusti sisätiloissa käyden vain äkkiä asioillaan. YMMÄRRÄN. En olisi minäkään välittänyt mennä asioille, mutta kun niitä oli nyt suunniteltu niin Rose´jäi nukkumaan ja minä lähdin asioille. Mutta eihän se aina suju niin kuin on suunnitellut.


Tänään menikin taas kaikki asiat putkeen. Menin Turkuun ja jätin auton Louhen parkkihalliin johon olen kaikki lukuisat vuodet jättänyt auton. Minulla on käytössä Aimo-parkki joka lukee rekisterinumeron ja veloittaa sen perusteella pysäköinnin. Kaikki nämä vuodet olen aina päässyt sisälle P-halliin kun joku on mennyt edellä tai tullut ulos. Vettä satoi joka suunnasta ja seisoin siellä 10 minuuttia ovella ja odotin, aina on joku kulkenut että olen päässyt sisään, mutta ei tänään. Sitten viereeni tuli nainen ja kysyi mitenköhän tonne pääsisi sisälle kun on se Aimo-parkki käytössä? Siinä me sitten seisottiin yhdessä ja ihmeteltiin, kunnes vihdoin tuli kolmas nainen jolla oli se taikalippu jolla se ovi aukesi. Kävin passikuvassa kun on noi tunnistautumisdokumentit vanhentuneet, ei muuta kuin hakemusta tekemään, no tämähän hoituu saan passin 8-12 vrk siitä kun olen käynyt tunnistautumassa poliisiasemalla ja antamassa nimikirjoitusnäytteen ja sormenjälkitunnisteen. Ei muuta kuin varaamaan aikaa ja hassu juttu Turun poliisiasemalla ensimmäinen vapaa aika heinäkuun lopulla. Kaikki lähikunnat käyty läpi ja Loimaalta löytyi aika joka on maaliskuun lopulla. Taidan muuttaa Loimaalle kun muutenkin olen aina siellä hoitamassa jotain asiaa. Uusi tarina on varmaan se kun sitten syksyllä yritän saada vanhentuneilla papereilla sen uuden dokumentin sieltä R-kioskilta.

Ilta menee samaan malliin kuin koko päivä, aamusta pitäisi lähteä Porvooseen, kun äiti pääsee sairaalasta, mutta nyt on matkalaukku kadonnut ihan käsittämättömällä tavalla. Kait minä sitten laitan nuo tavarat muovikassiin. Ei tämä varmaan tähän pääty varmaan näen yölläkin painajaisia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti