maanantai 8. kesäkuuta 2015

Agilitytreenit

Tänään pennut ovat viettäneet ulkona lähes koko päivän. Pennut ovat oppineet leikkimään ja painimaan, en kyllästy katselemaan tuota näytelmää minkä nuo kuusi aikaan saavat kun touhuavat yhdessä ja vaikka nukkuvatkin ovat niin suloisia katsella. Tämän päivän uusi asia olikin mielenkiintoinen asia, mikä ilmestyi pentuterassille.













Putki oli iloinen yllätys pennut olivat aivan innoissaan kun terassille oli ilmestynyt outo putki mihin voi mennä sisälle.  Ensimmäinen rohkelikko, joka putken sisään meni oli keltainen tyttö ja ensimmäinen joka meni koko putken läpi oli punainen tyttö. Pojat vain hengailivat putken suulla ja ihmettelivät.
Putken varjossa oli hyvä nukkua

Tuleva agilitytähti

Mihin mä olen joutunut "pikkupöllöilme"

Pentupainia parhaimmillaan

Kumpi voittaa

Nappisilmä

Suojaan varjoon alta "polttavan" auringon

Mitä mahtaa noiden silmien taakse kätkeytyä
Aamupalalla

Äiti koiraa väsyttää, lapsia ei

Siivousapulaiset

Mitä laitoinko vahingossa yhden säkkiin??

Kaatunut lelukori on tutkittava

Minä seuraavaksi

Napottaja

Leikitään

Pieni leijona

Porukalla on hauskempaa

Nyt mä saan sen kiinni

Noin mä saalistin tuon koiran

Suuri käärmeen kurittaja
Kuten huomaatte päivämme on sujunut hauskoissa merkeissä ja minun nenänikin on ihan punainen auringosta.
Välillä nukuttiin ja sitten taas jatkettin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti