tiistai 2. kesäkuuta 2015

Viralliset vieraat

Tänään pentulaatikko otti vastaan ensimmäiset viralliset vieraansa. Nelsonin omistajat tulivat katsomaan vauvoja. 
Voi ihanuus

Iskän terveiset

Satu: Haista. Mikko: Ihana, se tuoksuu kakalle.
 Tänään juhlistettiin myös pentujen kolmeviikkois synttäreitä. Taiga esitteli mielellään pentuja  Nelsonin perheelle. Kovasti yritettiin keksiä nimiä pennuille, mutta täytyy sanoa, että nuo meidän miehet olivat aivan liian hulvattomalla tuulella , jotta asia olisi edistynyt yhtään eteen päin.
3 viikkoa

Halinallen sylissä

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa

Taas ulkoruokintaan

Apua palelee

Älä sisko aina valita

Äitii tuu pelastaan

Ouuuuouuuuuuu

En mä ollut tosissani ei mua palellekkaan

Juna

Tuoksuu kesälle

Mä olen kiivennyt ison kiven päälle

Mientintöjä

Meidän täytyy miettiä nyt yhdessä miksi meidät kuskataan tänne pihalle.

Täällä tuoksuu ihan erilaiselle kuin tuolla pentuhuoneessa

Mun kaveri ihan siinä lähellä

Koko porukka yhdessä koossa

Ollaan ihan hiljaa lähekkäin

Mailma on ihmeellinen

Sulle salaisuuden kertoa mä voisin

Vastarannan kiiski

Mä tykkään susta niin että halkeen

Selfie

Käymme yhdessä aina käymme aina rinnakkain

Tähtisilmät.  
Hei isot leijonat
Kauniita unia
Anteeksi, että blogin päivitys jäi näin myöhäseksi, mutta kun vieraat lähtivät alkoi pentujen ruokinta ja ilta vain venähti näin pitkäksi, yritetään huomenna hieman aikaisemmin.

1 kommentti: