lauantai 13. kesäkuuta 2015

Kesäpäivä on hellinyt meitä

Olemme tänään saaneet nauttia Suomen kauniista kesästä.  Pennut ovat ulkoilleet ja ottaneet vastaan vieraita ja juoseet nurmikolla. Tällä kertaa hoitotäteinä toimivat Pilli ja Pulla. Pilli olikin hyvin taitava hoitotäti, heti jos pennut yrittivät pennä hieman kauemmaksi haettiin pentu kuonolla ohjaamalla takaisin ryhmään, aivan mainio pentuvahti. Pulla taasen olisi tykännyt, että pennut olisivat vain juosseet  ja lujaa olisi ollut kiva leikkiä niiden kanssa. Ystävien kanssa nautittu grilliruokaa ja parannettu mailmaa.
Iskä Nelsonin perhe

Pennut tervehtivät innoissaan

Suojaan auringolta
 Tänään oli niin kuuma, että pentuterasillakin alkoi olla aivan liian kuuma, onneksi saimme "virityksillä" suojattua terassin auringolta ja pennut viilensivät itseään leikkimällä vesikupeissa.
Miesten juttuja

Jämäkkä seisonta

Nyt minä sanon sinulle, että anna mun olla rauhassa.

Apua nyt sisko suuttui

Mä en suutu koskaan

Ja kielet käy samaan tahtiin

Sydäntenmurskaajat

Voiko ihanampaa ollakkaan

Pilli ja Pulla hoitotäteinä

Pennut tekevät innokkaasti tuttavuutta isoihin koiriin

Haloo siellä ylhäällä kuka sinä olet, kuuluuko?

Se olen minä pentu joka huutaa täällä alhaalla

On se iso ja kuuro

Kyllä minä kuulin että sinä piipitit siellä ruohojen joukossa

Kukaan ei löydä mua täältä

Pentuvahdissa

Päivystävä kakkapartiolainen saapuu paikalle
Hyvin sujuu vain yksi hukassa

Nurmikolla oli kiva lepäillä

Suora suunta kohti tulevaisuutta

Rakas

Ota syliin

Saako sua vetää molemmista korvista

Ai että et tykkää jos vetää molemmista korvista

No vedetään sitten vaan toisesta korvasta

Anteeksi sattuiko

Mä kuiskaan sulle yhden jutun

Hassu juttu mä kellahdin
 Nyt pennut ovat väsähtäneet ja nukkuvat kylkikyljessä tapahtumarikkaan päivän myötä.  Kiitos vieraille hauska oli nähdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti