maanantai 15. kesäkuuta 2015

Omassa sängyssä

Voi taivaan talikynttilät minä olen nukkunut omassa sängyssä viime yönä. Koska pennut eivät enää tarvitse ruokaa yöllä niin päätimme Taigan kanssa muuttaa takaisin ja minä pääsin omaan sänkyyn. Selkä kiukuttelee edelleen, mutta sen kestää nyt paljon paremmin. Herätyskelloa ei tarvittu, sillä Taiga kyllä kertoi, että nyt vauvat tarvitsevat ruokaa ja klo on 05:00. KUn menin ruokakippojeni kanssa niin kaikki pennut nukkuivat ihan täysillä, mutta kuppien kiliniä kyllä sai nopeasti vipinää aikaiseksi. Aamulla satoi, joten ulkoilua ei voinut ajatella, tosin sitten puolen päivän jälkeen sade taukosi ja pennut pääsivät pihalle, tuuli oli kylmä joten ulkoilu jäi lyhyeksi, mutta ulkoilemaan päästiin sitten vielä ilta-auringon paisteessa.
Ja hän kulki omia polkujaan

Putki on olut kovassa käytössä

Vauhtia pitää olla

Vartiossa, ette nukkumapaikka oven takana ole uhattuna

Tiukka etunoja ja eteenpäin

Hei täällä on ämpäri

Ämpäriin pitää kurkistaa

Tyhjä

Mekin tahdotaan katsoa ämpäriin

Koska on meidän vuoro

Mun vuoro jo

Mä olen jonossa seuraava

Velipojalla on siistit hampaat

Mutta laita suu suppuun en halua nähdä niitä

Hyvä on hyvä on

Hei mä vapautan teidät kaikki siellä aidan takana

Tämä poika se ei jää neuvottomaksi, sen tulee uusi perhekkin varmasti moneen kertaan toteamaan

Nukkuminen lisää voimia

Mitähän nyt tekisin

Ehdotan lepää välillä

Mä ainakin treenaan putkea

Hirveen aktiivista porukkaa

Hyvää yötä kaikille mä nukun nyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti