maanantai 22. kesäkuuta 2015

Hemmottelupäivä

Tänään on ollut isojen koirien hemmottelupäivä, ensimmäisenä vaahtokylpyyn pääsi Milana ja sitten leikattiin kynnet ja puhdistettiin korvat ja harjattiin turkki. Seuraavana saman hoidon sai BB ja kolmantena sitten Lotta, sen jälkeen selkä valitti olevansa ihan poikki joten hemmotteluhoidot jatkuvat huomenna. Ehkäpä selkä ei myöskään ole ihan tottunut , nostelemaan noita hieman painavia  pötkylöitä sinne ja tänne, sillä pennuilla on kummalliset jalat ne eivät koskaan vie pentua siihen suuntaan mihin oltaisiin menossa vaan aina ihan eri suuntaan.
Miksi kaikki kivat tavarat laitetaan noin ylös

Siivouspartio löytää siivousvälineet

Jano niin mullakin

Minä juon ensin

Nyt on mun vuoro

Juotu

Mun koivu on varastettu

Mitä tuolla tapahtuu kun kamut haukkuu

Odottakaa mä haluun mukaan

Mä en halua tuonne riehumaan

Menkööt pojat mä en lähde

Ei mekään mennä

Nyt ne lopetti

Mä taidan sittenkin mennä

Täältä tullaan

No mikä este tässä nyt on

Uusi lelu

Mä mahduin täältä

Tää on helppo syödä tää on niin pieni

Joukkovoimaa

Hei rullaati rullaati

Mennään kaikki yhtäaikaa

Mikä tämä oikein on

En tiedä mutta haoitan sen kuitenkin

Kuka siellä sisällä on

Hei mäkin osaan keinua

Kuten kuvat kertovat toimintaa löytyy

Kiikaa kiikaa
 

1 kommentti:

  1. Aivan ihanaa kun olet jaksanut viritellä pennuille puuhaa.... Kiva katsella näitä kuvia. T. Eila

    VastaaPoista