keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Pentulatikon tarinoita

Tänään pentulaatikossa on taas opittu uusia asioita, sillä pentulaatikkoon tuli uutta purtavaa, nimittäin luita. Pennut olivat aivan innoissaan ja täydellinen hiljaisuus vallitsi kun kaikki jyrsivät luita.
Mitä nämä nyt ovat

En tiedä mutta ainakin nämä ovat hyviä

Sopusäilyi vaikka yhdessä syötiin

On todella ihanaa katsoa kuinka pennut  nauttivat

Nam nam nam

Kolmen kimppa

Kahden kimppa

Syö sinä sieltä päästä minä syön täältä päästä

Koira on seka ravintoa syövä peto

Mun pikku "pedot"

Pikkumurut

Sisko ja veli yhdessä

Meidän oma luu

Parasta ikinä

Samaa mieltä hyvää on

Me ollaan isoja koiria

Koko porukka nauttii

Aivan ihanat pedot

Saakohan tätä herkkua lisää huomenna
 Pennut pääsivät myös ulkoilemaan ja tällä kertaa pennun kaitsijoita olikin riittävästi, mutta kyllä pennut parastaan pistivät ja juoksivat pitkin nurmikoita.
Saadaanko me nämä kaikki

Ihanaa pentuterapiaa

Ihanaa lapsiterapiaa

Pakoon

Kiire kiire

Me tullaan ja mennään

Mä olen niin reipas

Pihalla oli kovasti vipinää

Pikku nallet

Ihania tuoksuja

Mikä hännän kanto

Prinsessat

Mä syön tämän puun

Tää on hyvää

Ulkoruokinnassa
 Pentujen ruokavalioon tuli tänään uusi ruokalaji, nimittäin naudanmaha ja sehän olikin suurta herkkua ja ruokaa nassutettiin innolla. Taiga mamma on tänään ryhtynyt hieman hankalaksi, sillä pentujen nassutus ei varmaankaan tunnu enää hyvältä joten Taiga kieltäytyi tänään ensimmäisen kerran tulemasta imettämään pentusia. Toki kaksi kertaa Taiga on suostunutkin, mutta ymmärrän hyvin kun katson tuota touhua ettei se voi tuntua hyvältä sellaista venytystä pentulaatikossa on.
Sisäleikkejä
Päivän aikana oli pentuhuoneeseen ilmestynyt uusi lelu mitä pennut sitten alkoivat testata.
Tämä on aika kiva

Voi mun rakkaat ihanuudet
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti