tiistai 6. elokuuta 2024

Voi kun osais maalata

 Minulla on uusi harrastus. Ihan vahingossa törmäsin toiseen kivi-ihmiseen ja tuli puheeksi kivien maalaus ja siitä se lähti. Innostuin niin kuin vain minä voin innostua, siis ihan älyttömästi. Liityin kivienmaalausryhmään ja se vasta lisäsi  kiinnostusta niin ihania kiviä ihmiset maalasivat ja sitten piilottivat niitä muiden löydettäväksi. Ei muuta kuin tuumasta toimeen ja tilaamaan maaleja ja kyniä ja pensseleitä, toimitusaika kaksi viikkoa. No tänään ihan vahingossa näin kaupassa noita värejä ja tusseja ja pensseleitä ja pakko oli ostaa ja nyt olen tehnyt elämäni ensimmäiset kivimaalaukset.



Ja sitten vielä toisen kivityön .




Lopputuloksesta voi olla montaa mieltä, mutta mä olen kuitenkin tehnyt ensimmäiset kivimaalaukseni ja se oli tosi mukavaa puuhaa. Näitä ei kyllä piiloteta mihinkään nämä ovat koti käyttöön. Joku kaunis päivä kun olen oppinut maalaamaan niin maalaan koirien kuvat noihin kiviin. No aina voi haaveilla.



Tänään on taas Mincan koulupäivä ja eväät on pakattu reppuun ja kohta lähdetään.

2 kommenttia: