perjantai 7. huhtikuuta 2023

Metsämäen raviradalla

 Peräkonttikirppis, ilmaiset ravit, eläimiä, ohjelmaa lapsille mm. lelukoiramätsäri ja kaiken kruunaa taas Tarja ja Pörri koiratanssinäytöksellä . Mieletön määrä ihmisiä ja tavaran myyjiä. Upea keli kertakaikkiaan ja parasta meidän Ruusunnuppu oli kaverikoirana ja se sujui hienosti. Rapsutuksia tuli paljon ja minäkin olisin saanut eräältä sedältä halauksen kun kerran olin Halinalle, no olisinhan minä halauksen ottanut jos olisi ollut nuori ja komea, mutta jätin tällä kertaa väliin. Setä oli sitä mieltä, että pitäisi olla myös ihmisiä joita saa halata eikä vain koiria.


Olen todella ylpeä rakkaasta Ruusunnupustani, sillä tuo ihmismäärä oli valtava ja rapsuttavien käsien määrä oli valtava. Tyynesti Keela otti kaiken vastaan ja ainoa ketä alkoi ahdistaa olin minä, KePo sanoikin että olen syrjäytynyt ja eristäytynyt ja olinkohan vielä masentunut.


Parasta kaikesta oli tänään se, että nyt se on varmaa kevät on täällä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti